Je bent hier:

Wie wij zijn...

Het bestuur van Uitvaartvereniging Hardenberg en omstreken (voorheen Begrafenisvereniging Hardenberg en omstreken) bestaat uit vrijwilligers die zich inzetten om steun te bieden aan de leden van de vereniging op het moment dat zij deze steun het hardst nodig hebben. Onze vrijwilligers helpen met uw persoonlijke vragen en nemen de tijd om u alles rustig uit te leggen. Zo zorgen wij gezamenlijk voor een passende en respectvolle uitvaart en uiteraard staan hierbij de wensen van de overledene en nabestaanden centraal. Wilt u meer weten? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op!

Het bestuur van de vereniging bestaat uit:
VoorzitterHenrieke Wolbink
SecretarisIda Roelofs
PenningmeesterHenry Overweg
LedenadministratieGea Hakkers
Contactpersoon & PersoneelszakenIna Valk
BestuurslidInge Oosterhoff
Marketing & CommunicatieLia de Ruijter
Aanvullend zijn er ook chauffeurs en dragers verbonden aan onze vereniging:
ChauffeurKathelijne van Groningen
ChauffeurEvert Kelder
ChauffeurEmmy Wolbink
DragerJohannes Overweg
DragerBe Wolbink
DragerJan Reijnders
DragerEvert Kelder
DragerEdwin Stevens
DragerJan Otten
DragerJan Boessenkool

Wat onze vereniging uniek maakt

Vroeger was er noaberplicht: buren hielpen elkaar, ook bij overlijden. Met de tijd veranderde de noaberplicht, maar belangenverenigingen wilden deze burenplicht graag in ere houden. Op initiatief van de Plaatselijke Belangen in Hardenberg en omgeving werd in 1959 begrafenisvereniging Hardenberg en omstreken opgericht. Het doel was om te zorgen voor de plaatselijke inwoners in geval van overlijden. Wij zien dat de behoefte aan zorg en een steuntje in de rug van alle tijden is. Het is niet voor niets dat noaberschap vandaag de dag weer een erg actueel thema is.

Uitvaartvereniging Hardenberg en omstreken, voorheen Begrafenisvereniging Hardenberg en omstreken, telt circa 5.500+ leden. De vereniging en haar partners zijn, binnen hun vakgebied, zeer ervaren en lokaal betrokken. Ze kennen, en begrijpen, de lokale gebruiken goed en zijn daardoor te allen tijde in staat om een voor de overledene en de nabestaanden passende uitvaart te verzorgen.