Vasse Uitvaartzorg verzorgt complete uitvaarten in de gemeenten Hardenberg, Ommen en daarbuiten. De uitvaartverzorger vindt dat er in een hedendaagse uitvaart volop ruimte moet zijn voor een persoonlijke invulling. Door de ontwikkelingen nauwlettend te volgen, kan Vasse adequaat inspelen op de meest uiteenlopende wensen op dit gebied.

Begrafenisvereniging Hardenberg en omstreken werkt nauw samen met Vasse Uitvaartzorg. De lokale uitvaartverzorger is bekend met de plaatselijke gebruiken en gewoontes en onderhoudt dagelijks contact met de nabestaanden. Zaken die wij als vereniging belangrijk vinden. Ook maken wij afspraken met betrekking tot de levering van de benodigdheden en diensten, die tegen een gereduceerd bedrag aan u geleverd worden. Samen met de uitvaartleider zorgen we ervoor dat de uitvaart op een respectvolle wijze wordt uitgevoerd, rekening houdend met de wensen van de overledene en de nabestaanden.

Kijk op vasse-uitvaart.nl voor meer informatie